Ferdig med Mariusgenseren min

Omsider fikk jeg ånden over meg og fikk strikket ferdig genseren. Er kjempefornøyd med garn og fargevelg. Den ble virkelig «meg». Eneste jeg kan sette fingeren på er min egen evne til å strikke mønster. Det er en stund siden sist og jeg burde strengt tatt hevet meg på en genser til for å få det perfekt. Er noen masker i fronten som er relativt løse og som gir et noe feil inntrykk av mønsteret + at jeg har forskjøvet to masker på det ene krysset. Det er skikkelig surt, men det er min genser og jeg velger å ikke bry meg om det. Hadde jeg oppdaget det før jeg hadde felt av hadde jeg nok rekket opp, men nå tror jeg sannelig jeg bare fikser det med maskesting.

Mønster: Sandnesgarn
Garn: Sandnes Alpakka
Pinne: 3 og 3,5

12409763965_8195b2c51a

 

12609043924_487bdbb3c5

februar 18, 2014. Stikkord: , , , , , , , . Strikking.

5 kommentarer

  1. litlo & kalen replied:

    WOW!!! Den blei altså rålekker. Du har all grunn til å vere stolt 🙂
    Begynner å nærme meg slutten eg også, og håper eg vert like fornøyd med sluttresultatet som du!

    • Trine replied:

      Takk og takk! Gleder meg til å se din ferdig. Er sikker på den blir knall. 🙂

  2. camillasphoto replied:

    fin mariusgenser du har strikket! Flotte farger.

    • Trine replied:

      Tusen takk! Var lenge usikker på hvilke farger jeg skulle velge, men glad for slik det ble 🙂

  3. Trine Anette Johansen replied:

    Hei, likte veldig godt fargene, kanskje du kan skrive fargekoden? 🙂

    Hilsen Trine Anette 🙂

Legg igjen en kommentar

Trackback URI

