Babyjakke i ett stykke

Denne søte, lille jakken har jeg strikket på bestilling. Jeg har brukt baby merino extra fine fra Drops og oppskriften er fra strikk til nøstebarn. I oppskriften står det pinne 2,5 og 3, men jeg har brukt 3 og 3,5. I tilegg har jeg lagt på ekstra masker slik at bol og ermer skulle bli lengre. Jeg tok utgangspunkt i 64 masker. Jeg har også improvisert litt slik at mønsteret i stripene skulle matche. Godt fornøyd.
Knappene er kjøpt hos Jens Hoff Sirkus Shopping

20140125-003203.jpg

20140125-003217.jpg

Lettstrikket babylue
Oppskrift fra Strikk til nøstebarn

20140125-003234.jpg

januar 25, 2014. Uncategorized.

Legg igjen en kommentar

Be the first to comment!

Legg igjen en kommentar

Trackback URI

