Babytøy på bestilling

Det er lenge siden jeg strikket denne jakken. Veldig lenge siden. Husker ikke en gang når jeg kjøpte garnet. Jakken har lagt umontert i kurven siden jeg ikke har hatt noen å gi den til. Strikket den bare fordi jeg synes fargene var så fine sammen. Vel, endelig fikk jeg en sjanse til å gi den til noen. I bytte mot sushilunch 😉 Win/Win for min del ihvertfall 😉

8577021245_88d71016ce_z

Jakken er strikket etter et mønster fra Strikk til nøstebarn. Luen fant jeg mønster til på nettet. Luen ble selvfølgelig alt for stor. Typisk. Har lagt opp til en «lettstrikket babylue» som forhåpentligvis blir litt mindre. Bør ha den ferdig i kveld.

8577022353_016ffee98a_z

Nå kan jeg ikke begynne med noen fler prosjekter på en stund. Har snart eksamen i sykdomslære… IGJEN. Nå må jeg fokusere på lesing til den. Desverre så er jeg veldig produktiv i slike perioder. Alt for å slippe lesingen. Full skjerpings om god sykepleier skal bli.

Mønster jakke: Nøstebarn

Mønster lue: Gros Djevellue

Garn: Drops baby merino

Pinne 2,5/3

mars 21, 2013. Stikkord: , , , , , , . Strikking, Uncategorized.

2 kommentarer

  1. Lettstrikket babylue og små sokker | Mine kreasjoner replied:

    […] en liten lue som skal høre til babyjakken i forrige innlegg. Djevelluen jeg strikket ble så veldig stor. Sikkert ikke passe før barnet er minst 6 mnd. […]

  2. litlo & kalen replied:

    Nydelig – både jakken og hua 🙂 Herlig fargekombinasjon!

Legg igjen en kommentar

Trackback URI

