Endelig ferdig

Endelig kan jeg si meg ferdig med denne. Begynte i sommer, men den havnet bakerst i køen etterhvert som jeg fant mer spennende prosjekter å jobbe med. Alexander er fornøyd og da er jeg også det. Genseren er litt stor, men varer forhåpentligvis en stund. Utrolig nok passer den til meg også.

Mønster inspirert av bestefartrøyen fra nøstebarn. Strikket med Aade long på pinne 3,5

Jeg la opp maskeantallet til str 8 år, men strikket med målene til 10 år. Genseren er litt lang, men jeg ønsket en smal modell. Tenker den blir helt super til neste år når gutten nærmer seg 10 år.

20111127-105536.jpg

november 27, 2011. Strikking.

Legg igjen en kommentar

Be the first to comment!

Legg igjen en kommentar

Trackback URI

