10 ferdig før 10.10

Strikkeverden har ny «gjøre ferdig» konkuranse og jeg har meldt meg på. Foreløbig har jeg litt fler ting enn 10 på listen min, men får vel bestemt meg snart for hva som skal gjelde. Noen små prosjekter, noen litt større.

Denne gangen skal jeg også prøve å være med. Nå sitter jeg godt plantet i sofaen, men skal prøve så godt jeg kan å komme på hvilke prosjekter jeg har. Bilder skal jeg få lagt inn etterhvert.

1. Jakke i rillestrikk (nøstebarn), Sandnes alpaca, grønn, cerice, rosa.
Denne er snart ferdig, mangler en arm og ene forstykket.

2. Mariustunika str 4. Alpaca fra Drops.
Denne er snart ferdig, holder på med rundfellingen øverst nå.

3. Vaskeklut i Bambus Ferdig!

4. Lettstrikka Babylue (mønster fra Nøstebarn) FERDIG!

5. Kjekkasgenser (koksgrå) Pickles merino extra fine.

6. LunBris babyteppe (Pickles)

7. Jakke (Fabel), mønster fra drops tror jeg…

8. Vridd Hals (Pickles)
9. Vest til jenta mi (Pickles)

10. Smekke i Lerke
11. Gjøre ferdig en t-shirt i mandarin petit. Påbegynt i fjor

12. Lettstrikka Babylue (Nøstebarn) Restegarn etter stripejakken jeg holder på med.

13. Kjørepose til baby. Dropsmønster, alpaca. Mangler hette og montering.

juni 15, 2011. Uncategorized.

Legg igjen en kommentar

Be the first to comment!

Legg igjen en kommentar

Trackback URI

