Jakke med rundfelling og kyse

Denne begynte jeg med i høst en gang. Kom et godt stykke på vei og var i grunnen nesten ferdig i nov/des. Desverre var det en del ting som fristet enda mer og jakken ble glemt. Her forleden bestemte jeg meg for at NÅ skulle jeg bli ferdig. Som sagt så gjort. Fikk litt starthjelp av mor og kom meg så i mål. Nå skal jeg hive meg rundt å få strikket kysen også. Må jo det 🙂

Jakken er strikket med Drops Merino Extra Fine på pinne 4. Knappene er kjøpt hos Nøstebarn.

Her finner dere mønsteret

april 10, 2010. Stikkord: , , , , , . Strikking.

One Comment

  1. mariekar replied:

    Så fin den ble! Flettearbeidet var verdt det ja!

Legg igjen en kommentar

Trackback URI

