Oldemor’s bukser!

Dette er Oldemor’s bukser. …eller kanskje ikke. De er i str 74 og passer heller en liten Kasper tenker jeg. Buksene er sydd i cord fra Stoff & Stil, sengetøy fra Jysk, gammel gammel ribb fra mammas skap, knappene fant jeg på en t-shirt jeg kjøpte i London for noen år siden 🙂

Pynten foran er min aller aller første oldemorsrute noen sinne. Heklet med Smartgarn fra Sandnes. Limt fast med vliselin før jeg sydde en enkel søm rundt hele.

januar 31, 2010. Stikkord: , , , , , . Hekling, Jeg syr.

Legg igjen en kommentar

Be the first to comment!

Legg igjen en kommentar

Trackback URI

